niedziela, 26 stycznia 2014

Libster Awards #2

Już drugi raz zostałam nominowana do Libster Awards :) I bardzo się z tego cieszę.

A oto pytania:




1. Jakie owoce lubisz najbardziej ?
Mandarynki ;)
2.
Lubisz Zerrie ?

Kocham *.* 3. Co robisz w ferie ?
Spotykam się z przyjaciółmi, wyjeżdżam gdzieś i.... poświęcam czas blogowi oraz 1D.
4. Co wolisz wiosnę, lato, jesień czy zimę ?
Lato :D5. Oglądałaś "TIU" ?
Pewnie, że tak ♥ Byłam dwa razy w kinie... I mam na płycie ;)
6.
Ulubiona cyferka ?

4 lub 13
7. Larry vs. Narry ?
Chyba Narry. 8. Jak masz na drugie imię ?
Natalia
9. Jakiego języku chciałabyś się nauczyć ?
Chińskiego i... Francuskiego (zaczynam)10. Trenujesz jakomś dyscyplinę ?
Tak, siatkówkę  i kiedyś biegi  ;))11. Najlepszy dzień w życiu ?
Są trzy... 1: TIU 30 sieprnia; 1DDay; TIU 14 grudnia ;))

Nominowane blogi przeze mnie:

  • http://abbey-james-opowiadanie.blogspot.com/
  • Nie czytam blogów na razie więc są one tylko dwa ;))
    I pytania ode mnie:
  •  W czym jesteś najlepsza?
  • O czym właśnie myślisz?
  • Jaki jest twój styl? Opisz go w trzech słowach...
  • Jaki kolor mają twoje ściany w pokoju?
  •  Lubisz sport?
  • Noc czy dzień?
  • Biały czy czarny?
  • Facebook czy Twitter?
  • Masz rodzeństwo?
  • Kim chcesz być w przyszłości?
  • Wierzysz w przyjaźń damsko - męską?

2 komentarze:

  1. Kiedy rozdział ?

    Zapraszam Cię na moje dwa blogi o Harry'm :

    http://the-undercover-girl-fanfiction.blogspot.com/
    http://doyoulovemeharrystyles.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że zajrzysz. Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzę ;)) Oczywiście :D

    Hm... Rozdział? Nie wiem szczerze mówiąc. Ostatnio nie miałam czasu, bo musiałam z historii się podciągnąć... 1OO dat i 1OO pojęć!

    Ale niedługo na pewno się pojawi ;3

    Także pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń